1 راهنمای ثبت نام
2 مراحل ثبت نام
  • قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی

    ضمن خوش آمدگویی و عرض تبریک بابت قبولی همه عزیزان پذیرفته شده، امید است ضمن کسب تجربیات نوین در حوزه آموزش عالی الکترونیکی، پله های صعود و ترقی را با قدرت و توانایی مضاعف طی نمایید. در این راستا بی گمان موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان نیز با اخذ سیاست های آموزشی مناسب و بروز با توجه به زیر ساخت منحصر بفرد، همواره تا پایان تحصیلات در کنار و همراه شما گرامیان خواهد بود.
    به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان در سال تحصیلی 1399-1400 مطابق اعلام و ارسال اسامی پذیرفته شدگان مقاطع مختلف از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور تدریجا مطابق برنامه اعلامی در سایت اصلی دانشگاه آغاز می گردد.
    این موسسه آموزش عالی اولین موسسه آموزش عالی در کشور است که از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت صرفا الکترونیکی (مجازی) مجوز تاسیس اخذ نموده و در طول بیست سال گذشته تجارب و مهارت های ارزشمندی در این زمینه بدست آورده است. قطعا این تجربیات ارزشمند در اختیار همه دانشجویان محترم دانشگاه قرار خواهد گرفت.

    در این راستا در قسمت "راهنمای ثبت نام" سعی گردیده است فرآیند ثبت نام بصورت الکترونیکی بگونه ای شفاف و مرحله به مرحله توضیح داده شود. اما قبل از مطالعه راهنمای مذکور لازم است نکاتی کلیدی در شروع ثبت نام به شرح زیر مورد توجه قرار گیرد:

    1- مهلت و بازه ثبت نام اینترنتی در جدول زمان بندی ثبت نام (اینجا کلیک کنید) منعکس گردیده است.
    2- برای ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی (ده رقمی) و شماره شناسنامه خود را (بدون خط فاصله) وارد نمایید. چنانچه شماره شناسنامه با کد ملی شما یکسان می باشد هنگام ورود جهت درج شماره شناسنامه آن را با و یا بدون صفرهای سمت چپ امتحان نمایید تا در نهایت ورود به سامانه در یکی از این حالات با موفقیت انجام پذیرد.
    3- عدم ثبت نام به صورت الکترونیکی و عدم ارسال اصل مدارک در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل محسوب می شود.
    4- با مراجعه حضوری به محل دانشگاه هیچ ثبت نامی صورت نخواهد پذیرفت.
    5- به ثبت نام های الکترونیکی ناقص و بدون تایید کارشناس سامانه ثبت نام حتی با مراجعه حضوری فرد پذیرفته شده به محل دانشگاه، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    6- آغاز ثبت نام مقاطع مختلف تحصیلی از طریق صفحه اول سایت اصلی دانشگاه به عموم پذیرفته شدگان اطلاع رسانی می گردد.
    7- برای انجام فرآیند ثبت نام از مرورگرهای فایرفاکس و یا کروم استفاده گردد.
    8- ثبت نام را به روزهای پایانی تاریخ ثبت نام موکول ننمایید.
    9- در صورت پرداخت شهریه و اقدام به ثبت نام و سپس انصراف دانشجو، مبلغ شهریه پرداختی دانشجو به هیچ عنوان عودت داده نمی شود و با این قبیل دانشجویان مانند شرایط دانشجوی انصرافی رفتار خواهد گردید.
    10- قبل از ورود به مرحله بعدی همه تعهدنامه ها و پرسشنامه های مختلف در خصوص ثبت نام را بارگیری (اینحا کلیک کنید) و آماده نموده و سپس تعهدنامه ها و پرسشنامه های مرتبط را چاپ، تکمیل، امضا، اسکن و همراه با دیگر مدارک درست پس از پایان ثبت نام الکترونیکی از طریق پست سفارشی به آدرس موسسه ارسال کنید.
    11- از آنجا که ثبت نام نیم سال اول تحصیلی هر دانشجو جدید الورود، با انتخاب واحد دروس از پیش تعیین شده همراه است، لذا انتخاب واحد توسط دانشجویان ورودی انجام نخواهد گرفت. (دروس نیم سال اول دانشجویان جدیدالورود)
    12- پس از ورود به سامانه ثبت نام، چنانچه با مشکلی برخورد نمودید، می توانید آن را بصورت "یادداشت" در قسمت "کارتابل" به کارشناس آموزش دانشگاه ارسال دارید. متعاقبا بعد از مدتی نیز پاسخ خود را از همان طریق دریافت خواهید نمود.