۱- گوشی موبایل خود را در حالت سلفی ویدیوئی قرار دهید و در فاصله حدود ۴۰ سانتی متری روبروی صورت خود ثابت نگه دارید.

۲- محیط فیلم برداری سلفی می بایست بگونه ای انتخاب گردد که نور محیط از روبرو بصورت شما بتابد و نه بر عکس

۳- در پشت سرتان پنجره یا چراغی روشن نباشد بطوری که نور از پست سر به دور بین موبایل شما نتابد.

۴- گوشی خود را در حالت سلفی ویدیو قرار دهید و حدود۳۰ تا ۴۰ ثانیه از صورت خود در یک اتاق بدون سر و صدای اضافی و پشت به دیوار سفید فاقد هرگونه شیئی فیلم بگیرید.

۵- در حالت فیلم برداری به آرامی صورت خود را حدود ۴۰ درجه به چپ و راست حرکت دهید. سپس همین شکل حرکت را رو به بالا و پایین انجام دهید و بعد از آن مستقیم به صفحه گوشی نگاه کنید و ۵ ثانیه در همین حالت ثابت قرار گیرید و در انتها، فیلم برداری را متوقف کنید. در ابتدای فیلم برداری (مانند نمونه زیر) نام و نام خانوادگی خود و رشته تحصیلی خود را با صدای رسا یک بار بیان نمایید تا صدای شما نیز هنگام فیلم برداری سلفی همراه ویدیو ضبط گردد.

۶- بعد از اتمام فیلم برداری بصورت سلفی، نام فایل ویدیو را به شماره دانشجویی خود تغییر داده و به نشانی زیر بصورت پیوست ایمیل نمایید.

۷- بانوان محترم در هنگام سلفی گرفتن حجاب خود را بطور کامل رعایت نمایند و از هر گونه آرایش صورت برای تهیه فیلمبرداری سلفی اجتناب ورزند.

۸- نشانی ایمیل صرفا برای ارسال فایل فیلم سلفی: Authentication4bs@gmail.com

۹- در قسمت موضوع (Subject) ایمیل تنها شماره دانشجویی خود و در قسمت متن ایمیل، نام و نام خانوادگی، رشته و مقطع، تاریخ فیلم برداری و نیز شماره تماس خود را تایپ نماید تا در صورت بروز مشکل در تعیین هویت با شما از طرف دانشگاه تماس حاصل گردد.

در کلیپ زیر یک نمونه احراز هویت جهت راهنمایی ارائه شده است. همچنین لازم است دانشجویان گرامی عینا جمله قرار گرفته شده زیر را با جایگزینی اطلاعات شخصی خود به جای قسمت های پر رنگ سبز شده همانند کلیپ با صدای رسا ضبط نمایند.

نمونه:

سلام من [احمد حسینی] هستم با کد ملی [۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰] در رشته [مهندسی کامپیوتر] مقطع [کارشناسی] قبول شدم و در موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان ثبت نام میکنم. این ویدئو در تاریخ [۱۴۰۰/۰۷/۱۰] ضبط شده است.